Ветеранът сред веригите за бързо хранене, американският McDonald's, планира чрез серия от реклами отново да представи на своите потребители в САЩ едно от класическите си предложения, съобщава онлайн изданието "Бизнес инсайдър". Става дума за емблематичният "Биг Мак".
През деветдесетте години на миналия век най-известният хамбургер на веригата се превърна в колос на една поп култура. Тогава менюто с "Биг Мак", кола и картофки беше незаменим елемент от всяко съботно тийнейджърско събиране. А думите от първата реклама "две говежди пържоли, залети със специален сос, хрупкава маруля, сирене, кисели краставички и лук в сусамено хлебче" са по-стари от инвазията на корпорацията на международните пазари.
Именно тази слава искат да променят от McDonald's. Американските потребители трябва да разберат, че зад този перманентен облик се крие много повече, обяснява Стив Стоут, главният изпълнителен директор на рекламната агенция, която ще се занимава с кампанията - Translation. Ето защо, хамбургерът ще им бъде представен отново.
За целта фирмата е ангажирана от веригата още през декември 2012 г. Тя ще изготви общо 10 реклами на Биг Мак. Принципно основните агенции, с които McDonald's работят, са DDB Chicago и Leo Burnet и ангажиментът с Translation би могъл да се разглежда като заплаха за тях, посочва „Бизнес инсайдър”.
Колкото до самите клипове, Стоут е категоричен, че в тях няма да участват известни личности. "Само различните спектри, в които хората откриват бургера."