От днес Wizz Air, най-зелената авиокомпания в Европа и водещият нискотарифен превозвач в Централна и Източна Европа, въвежда нова услуга за автоматично чекиране. Тя ще даде възможност на клиентите да получат бордната си карта 50 часа преди полета. Този иновативен нов продукт е създаден за клиенти, които искат да резервират билетите си и след това да не се притесняват за чекиране и бордни карти.
Резервационната система на WIZZ ще чекира автоматично пътниците, закупили тази услуга, 50 часа преди планирания по разписание час на заминаване, автоматично ще разпредели място на борда (произволно или предварително избрано) и ще изпрати по имейл бордната карта на клиента. Услугата може да бъде добавена още по време на резервацията за полета или на страницата на направената резервация. Услугата за автоматично чекиране е включена в пакета WIZZ Plus, но можете да я добавите и ако в резервацията си използвате услугите Wizz Flex, чекиране на летището, Flexible travel partner или Wizz Priority. Автоматичното чекиране се предлага срещу такса само от 1,50 евро на пътник на полет. Допълнителна информация за продукта и условията можете да намерите на https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/wizz-uslugi/auto-check-in
Wizz Air непрекъснато се стреми да подобрява своите услуги и продуктовото си портфолио, за да отговори най-добре на нуждите на пътниците и да направи процеса на резервация по-гладък и лесен. Услугата за автоматично чекиране се присъединява към разширяващата се гама от продукти в портфолиото на WIZZ от днес. Авиокомпанията предлага богата гама от услуги, помагащи на клиентите да се възползват максимално от пътуването си с WIZZ – подробности за всички услуги са достъпни на wizzair.com.
Андраш Радо, мениджър „Корпоративните комуникации“ в Wizz Air, коментира: „Щастливи сме да съобщим за добавянето на още една иновативна услуга към нашето постоянно растящо продуктово портфолио. Времето става все по-важен фактор при планиране както на бизнес пътувания, така и на развлечения. С новата ни услуга за автоматично чекиране клиентите могат да спестят време, да оставят задачата за чекиране и изтегляне на бордните карти на WIZZ и да се съсредоточат върху това, което е наистина важно за тях. Ние от Wizz Air непрекъснато следим какви са нуждите на пътниците и продължаваме да разработваме нови продукти и услуги, за да направим пътуването на нашите клиенти още по-гладко.“