Холандска компания от групата Achmea, чиeто подразделениe e и българската „Интерамерикан”, в рамките на успешната си рекламна кампания „Just call us” печели все по-голям пазарен дял.
Застрахователят Centraal Beheer Insurance, съвместно с рекламната компания DDB Amsterdam продължават да разработват външна реклама с идеята не тя да се заиграва с хората, а те с нея, разказват колегите от застрахователния сайт Insmarket.bg.
По улиците на редица холандски градове са поставени арт инсталации, имитиращи някакъв нещастен случай – падащ от прозореца на третия етаж диван, разбит при катастрофа автомобил и т.н. Да минеш покрай подобна разбита на части вещ и да не се снимаш с нея като нещастен пострадал е просто невъзможно, смятат от DDB Amsterdam.
На сайта на компанията е даден достъп на потребителите да качват свои собствени снимки, за които автоматично може да се гласува. Най-харесваните фотографии са използвани за печатна реклама и билбордове.
Така рекламата на Centraal Beheer се прави от ръцете на любопитни и активни потребители.
Продължаващото от години сътрудничество между Centraal Beheer и DDB Amsterdam е изключително плодотворно.
Тяхна е забранената преди време реклама за Адам, който е представен като хомосексуалист. В техен продукт в къщата на холандско семейство влиза и жив лъв.
Или пък обикалящият два месеца и половина автобус в oколностите на Амстердам, на чието задно стъкло е бил поставен голям стикер, създаващ усещането, че превозното средство се движи със задната си част напред.
Клипове на тези оригинални хрумвания може да видите в Insmarket.bg