Фейсбук променя политиката си за реклами

10.11.2021 | 16:40
по статията работи: econ.bg
Фейсбук спира таргетирането на реклама, базирана на "чувствителни" теми като раса, религия, сексуална ориентация, политическа нагласа заради опасения от злоупотреба, реши компанията майка - Meta
Фейсбук променя политиката си за реклами
Снимка: под лиценза на creative commons

Фейсбук спира таргетирането на реклама, базирана на "чувствителни" теми като раса, религия, сексуална ориентация, политическа нагласа заради опасения от злоупотреба, реши компанията майка - Meta, предаде AFP.

Детайлната информация на компанията за интересите на потребителите й, основана на търсенията им, коментарите им, това, което харесват и не харесват, е в основата на интересите на рекламодателите, които се стремят да насочат посланията си към точно определени групи хора.

Точно така социалните мрежи се превръщат в бизнес за милиарди, но тези инструменти може да бъдат използвани за влияние върху определени групи изключването на други.

Приложенията на Meta спират да предлагат услугата таргетиране на хората, базирано на интересите им от 19 януари 2022 г.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 20.09   622 г. – Мохамед и негови последователи се преселват от Мека в Медина, което е начало на арабското летоброене. 1378 г. – С избирането за Климент VII за...