Facebook тества нов комплект от настройки за личните данни в профилите, чиято цел е да предупреждават по-добре потребителите с кого споделят информация в социалната мрежа. От технологичния гигант обявиха планове за скорошни тестове на функционалности, които ще предупреждават потребителите за начина, по който те избират аудиторията за постингите си.
Новата екстра вече е достъпна на мобилната версия на Facebook, където от падащо меню вече може да избирате дали да споделяте постингите си с широката публика или само с кръга на приятелите си.
Това падащо меню вече ще изглежда малко по-различно за част от потребителите, като самите групи „публичен“ (Public) и “приятели“ (Friends) ще включват кратко описание на аудиторията, която включват.
Наред с това от компанията заявиха, че тестват и изскачащ римайндър, в който картонен динозавър окуражава потребителите да взимат предвид тази настройка.
Източник: Facebook
Промените са част от по-мащабните усилия на социалната мрежа да тушира тревогите на потребителите, които вярват, че компанията не предоставят необходимите защити на личните данни, или че политиките в това отношение се променят твърде често, коментира Майк Новак, продуктов мениджър във Facebooк.