T-Mobile US ще раздаде 10 млн. акции на клиентите си

07.06.2016 | 13:00
по статията работи: Даниел Василев
Мобилният оператор ще започне да подарява вечери в ресторанти или билети за кино
T-Mobile US ще раздаде 10 млн. акции на клиентите си
Снимка: Guliver/Getty Images

Мобилният оператор T-Mobile US посочи, че ще раздаде на потребителите си общо 10 милиона акции, предаде Financial Times. Това е поредният неконвенционален стратегически ход на компанията, която се опитва да завземе пазарен дял от по-големите си конкуренти в сферата на предоставянето на телекомуникационни услуги. Всеки клиент на абонаментен план на компанията ще получи по 1 акция и ще има възможността да придобие още 100, ако препоръча услугите ѝ на други.

„Нито една публично листната компания не е правила това преди“, коментира Джон главният изпълнителен директор на T-Mobile Джон Легиър в изявление, разпространено в YouTube и Facebook. „Защо трябва „Уол стрийт“ да са тези, които получават дивиденти от успеха накомпанията ни? Вие също трябва да получавате ползи“, изтъкна още той.

T-Mobile бързо завзе пазарен дял от Verizon и АТ&Т, двата най-големи доставчика на телекомуникационни услуги в САЩ, след като още от 2013 г. навлезе на пазара с изключително изгодни оферти и промоции. Понастоящем компанията има повече от 60 милиона абонати, спрямо 140 милиона на Verizon и 130 милиона на АТ&T.

Компанията ще разпространи акциите си сред потребителите на „следплатени“ абонаментни планове, които са около 10 милиона души. Самите ценни книги ще бъдат раздадени посредством онлайн брокера Loyal3. Той ще придобие акциите на T-Mobile на пазарната им цена, посочи главният оперативен директор на T-Mobile Майк Сивърт. В понеделник компанията вече регистрира посочените 1 милион акции, но Сивърт коментира, че техният брой може да стане „значително по-голям“.

Третият по големина мобилен оператор в САЩ посочи още, че всяка седмица ще предлага на потребителите си допълнителни бонуси, като пица или билети за кино, посредством мобилното си приложение, в което си партнира с брандове като Lyft, Domino’s и StubHub. „Всички останали мобилни доставчици искат просто да ви прецакат. Ние искаме да ви заведем на вечеря или на кино“, посочи Легиър.

Акциите на T-Mobile затвориха със спад от 1,3% след търговската сесия вчера, но все пак от началото на годината отбелязаха покачване от 10% в резултат на силните приходи на компанията. Само през първото тримесечие на годината тя регистрира нови 877 000 потребители и увеличи прогнозите си за новоприсъединените си клиенти до между 3,2 и 3,6 милиона души.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 12.12   1443 г. – Варненски кръстоносен поход: В Битката при Златица настъплението на кръстоносците, предвождани от Владислав III и Янош Хуняди, към Одрин е спряно от силна...