Започналият през 2009 г. съюз между социалните мрежи Twitter и LinkedIn очевидно е към своя край, информира в. „ЛА Таймс“.
В петък сайтът, който поддържа кратки съобщения до 140 символа, повтори, че вече не позволява на трети страни да използват негово съдържание по начин, по който се наподобява преживяването в самата платформа. От професионалната социална мрежа отговориха, че ще съобразят с желанието на колегите си. За пръв път Twiiter подчерта, че иска ограничаване на използването на своето съдържание в началото на миналата година.
За какво всъщност става дума? Twitter настоява трети страни да спрат да имитират съдържанието в него, тъй като има желание потребителите да посещават самата социална мрежа по-често.
Новината е лоша за LinkedIn, тъй като голяма част от съдържанието в портала идваше от Twitter. Професионалната социална мрежа се опита да успокои потребителите си, че краят не е близо. Потребителите на LinkedIn ще могат да публикуват спокойно своите линкове в Twitter.
Дълго време сайтът, създаден от Джак Дорси, беше считан за малкото, сладко и симпатично братче на останалите подобни портали. С тази постъпка това се променя, тъй като човек остава с впечатление за двоен стандарт. От една страна Twitter забранява на трети страни да използват съдържанието му. От друга страна обаче анализаторите обръщат внимание на това, че потребителите могат да споделят своите съобщения до 140 символа във Facebook.
Припомняме ви, че в началото на месец юни Twitter представи новото си лого. В съобщение в блога си социалната мрежа обясни, че станалото запазена марка синьо пиле е опростено. Вече няма да има реплики в балонче около хвъркатото, използване на буквата t като част от логото или комбинирано изписване на името на компанията, придружено с образа на птичето.