БДЖ проверяват обстойно всичките си локомотиви

03.12.2009 | 09:40
по статията работи:
Всички пътнически вагони от вагонния парк на железниците са оборудвани с пожарогасители, информира изпълнителният директор на превозвача Пенчо Попов
БДЖ проверяват обстойно всичките си локомотиви

Преди заминаване на път всеки локомотив се проверява в противопожарно отношение. Прегледът обхваща различни пунктове като:

  • Наличие и изправност на пожарогасителите, съгласно утвърдените норми за съответната за съответната серия локомотив;
  • обстоен оглед на течове на масло и гориво от горивната и охладителната система и др.

Това каза в интервю за Агенция "Фокус" изпълнителният директор на БДЖ Пенчо Попов.

Той подчерта, че всички пътнически вагони от вагонния парк на БДЖ са оборудвани с пожарогасители. Във вагоните на видно място са поставени необходимите указания към пътниците за действия и поведение при възникване на пожар, както и стикери, свързани с осигуряването на пожарната безопасност при пътуване.

По време на път служителите на локомотивните бригади използват всеки престой на композицията за охлаждане и оглед на машините и съоръженията в машинното отделение, с цел своевременно забелязване на евентуални пропуски на масло и гориво, разхлабени кабелни връзки, наличие на горими материали и др. В случаите, когато са констатирани подобни неизправности, и ако съществува такава възможност - то те се отстраняват незабавно на място. След завръщане от път всеки локомотив подлежи на обстоен преглед, като всички забелязани неизправности се отстраняват по установения ред. След всеки планов ремонт, който се извършва в локомотивните депа в страната, локомотивите задължително се проверяват в противопожарно отношение. Локомотивите, които са преминали през проверка, се предават за експлоатация само след удостоверяване от страна на съответните технически лица, че същите са изправни в противопожарно отношение, обясни Попов.

По думите му при извършване на всички видове ремонти по вагоните, се спазват всички изисквания за пожарна безопасност на влаганите нови резервни части и материали. Международните и вътрешни изисквания регламентират трудногоримост на влаганите материали, основно по вътрешното оборудване, посочи изпълнителният директор на БДЖ.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Женевски конвенции
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 12.12   1443 г. – Варненски кръстоносен поход: В Битката при Златица настъплението на кръстоносците, предвождани от Владислав III и Янош Хуняди, към Одрин е спряно от силна...