Балкан Сървисис взе участие в Дни на Майкрософт 2011*

07.04.2011 | 14:51
по статията работи:
Представени бяха цялостното ноу-хау на компанията във внедряването на Microsoft Dynamics CRM (Customer Relationship Management), както и данни от опита на компанията в областта на корпоративните мобилни приложения за сектора на директните продажби
Балкан Сървисис взе участие в Дни на Майкрософт 2011*

*Информация на партньор на Econ.bg

Българската консултантска компания Балкан Сървисис взе участие в конференцията Microsoft Days 2011, която се състоя на 30-31 март в Арена Младост, София. На събитието Христина Димитрова - мениджър бизнес развитие, представи цялостното ноу-хау на Балкан Сървисис във внедряването на продукта за управление на връзките с клиенти Microsoft Dynamics CRM (Customer Relationship Management), както и данни от опита на компанията в областта на корпоративните мобилни приложения за сектора на директните продажби.

Компанията представи и мобилното CRM приложение за ефективна дистрибуция изцяло разработено от нея. То се интегрира напълно към CRM системата Microsoft Dynamics, както и с различни офис приложения (MS Outlook, MS Office) и др. Мобилното CRM решение, което вече е внедрено успешно в клиенти на Балкан Сървисис, дава пълна свобода на търговските служители, позволявайки им да извършват ежедневните си задачи и да разполагат с фирмената информация, без значение къде се намират.

В рамките на конференцията Балкан Сървисис направи презентация - Case Study, съчетана с демонстрация на живо на възможностите на решението за мобилна търговия, показвайки в конкретни примери как то може да увеличи ефективността в продажбите. Презентацията предизвика сериозен интерес и въпроси от страна на посетителите на форума, а след нея компанията проведе и томбола с награда - безплатно разработване на демо решение за два дни.

Повече за Балкан Сървисис

Балкан Сървисис ООД (https://balkanservices.com/) предлага консултантски услуги в сферата на приложенията за бизнес управление, с акцент върху ERP (Enterprise Resource Planning), BI (Business Intelligence) и CRM (Customer Relationship Management) сегментите. Ефективните бизнес решения, които внедрява компанията, са насочени към цялостна оптимизация на бизнес процесите. Продуктовото портфолио на компанията включва Atlantis ERP - цялостно решение за планиране и управление на фирмени ресурси, QlikView - Business Intelligence решение за reporting, ad-hoc анализ и Key Performance Indicators (KPIs), Microsoft CRM - цялостно решение за управление връзките с клиенти, IT поддръжка и услуги, Изготвяне и управление на Европейски Проекти и др. Сред областите, в които Balkan Services се специализира, са: одит на информационни системи, специализирани решения за производствени предприятия, дистрибутори и търговци на едро, ритейл компании, финансови институции и др.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Женевски конвенции
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 23.12   619 г. – Начало на понтификатът на папа Бонифаций V. 1672 г. – Италианският астроном Джовани Доменико Касини открива Рея – вторият по големина след Титан...