*Информация на партньор на Econ.bg
Българската консултантска компания Балкан Сървисис взе участие в конференцията Microsoft Days 2011, която се състоя на 30-31 март в Арена Младост, София. На събитието Христина Димитрова - мениджър бизнес развитие, представи цялостното ноу-хау на Балкан Сървисис във внедряването на продукта за управление на връзките с клиенти Microsoft Dynamics CRM (Customer Relationship Management), както и данни от опита на компанията в областта на корпоративните мобилни приложения за сектора на директните продажби.
Компанията представи и мобилното CRM приложение за ефективна дистрибуция изцяло разработено от нея. То се интегрира напълно към CRM системата Microsoft Dynamics, както и с различни офис приложения (MS Outlook, MS Office) и др. Мобилното CRM решение, което вече е внедрено успешно в клиенти на Балкан Сървисис, дава пълна свобода на търговските служители, позволявайки им да извършват ежедневните си задачи и да разполагат с фирмената информация, без значение къде се намират.
В рамките на конференцията Балкан Сървисис направи презентация - Case Study, съчетана с демонстрация на живо на възможностите на решението за мобилна търговия, показвайки в конкретни примери как то може да увеличи ефективността в продажбите. Презентацията предизвика сериозен интерес и въпроси от страна на посетителите на форума, а след нея компанията проведе и томбола с награда - безплатно разработване на демо решение за два дни.
Повече за Балкан Сървисис
Балкан Сървисис ООД (https://balkanservices.com/) предлага консултантски услуги в сферата на приложенията за бизнес управление, с акцент върху ERP (Enterprise Resource Planning), BI (Business Intelligence) и CRM (Customer Relationship Management) сегментите. Ефективните бизнес решения, които внедрява компанията, са насочени към цялостна оптимизация на бизнес процесите. Продуктовото портфолио на компанията включва Atlantis ERP - цялостно решение за планиране и управление на фирмени ресурси, QlikView - Business Intelligence решение за reporting, ad-hoc анализ и Key Performance Indicators (KPIs), Microsoft CRM - цялостно решение за управление връзките с клиенти, IT поддръжка и услуги, Изготвяне и управление на Европейски Проекти и др. Сред областите, в които Balkan Services се специализира, са: одит на информационни системи, специализирани решения за производствени предприятия, дистрибутори и търговци на едро, ритейл компании, финансови институции и др.