В Комисията за регулиране на съобщенията /КРС/ са постъпили 12 жалби от абонати на мобилния оператор "Мобилтел" заради несвоевременно получаване на фактури, които са проверени своевременно.
При установяване на нарушение от страна на предприятието регулаторът "ще ангажира административно наказателна отговорност на "М-Тел", съобразно своята компетентност", коментират от комисията, информира БТА.
Част от жалбите се отнасят и за клаузите за автоматично подновяване на договорите, които се включват от всички мобилни оператори. КРС нееднократно е заявявала изричната си и категорична позиция в становище, отправено до предприятията, че не следва тези клаузида се съдържат в договорите.
Припомняме ви, че вчера Комисията за защита на потребителите съобщи, че започва проверки на първия мобилен оператор у нас по сигнали и жалби на потребители. Според информация най-често клиентите се оплаквали, че месеци наред не могат да проверят сметките си и оставащите минути, "Мтел" не им издава данъчни фактури в договорения срок и отказва да им предоставя услугата "кредитен лимит".
Впоследствие от оператора заявиха, че ще окажат пълно съдействие на КЗП по време на проверката, както и отрекоха, че надписват сметки.