Търговската верига "Пикадили" започна снощи инициативата "Торбичка под наем". Нейната цел е клиентът да върне за рециклиране торбичката, която е получил при
покупката на стоката.
"Торбичка под наем" е озаглавена кампанията, която приканва хората да върнат найлоновата торбичка, като сумата от пет стотинки, която са платили, ще им бъде възстановена от магазина. Над 20 милиона
души годишно използват такива торбички и е правилно да бъдат рециклирани, казват от пиар агенцията на магазина, за да може тази инициатива да стане по-позната на хората.
Потребителите нямат нищо против да върнат торбичката не заради петте стотинки, които ще получат обратно, но защото знаят, че ще се спестят ресурси за производството на нови.
Министърът на околната среда и водите Нона Караджова оцени кампанията като добра и каза, че ведомството ще проследи дали наистина торбичките се рециклират или се изхвърлят в контейнерите, информира
БНР.