И Instagram се комерсиализира

04.10.2013 | 13:35
по статията работи: Георги Георгиев
Притежаваната от Facebook услуга за снимки започва да показва реклами през следващите месеци
И Instagram се комерсиализира

От Instagram популярното мобилно приложение за споделяне на снимки и клипове, съобщиха, че ще започнат да показват „малки количества“ снимкови и видео реклами на потребителите си през идните месеци, информира Phys.org.

Toва ще бъде първата стъпка на притежаваната от Facebook компания към генерирането на приходи от услугата.

Този ход обаче може да се окаже рискован, тъй като до момента потребителите бяха масово привличани от Instragram тъкмо поради факта, че в нея нямаше реклами. До момента абонатите можеха единствено при желание да следват различни брандове и бизнеси.

За да успокоят всички, които се притесняват, че профилите им ще бъдат наводнени от мигащи банери, от Instagram специално подчертаха, че ще се фокусират върху ограничено количество от висококачествени снимки и видеоклипове, предложени от малък брой брандове.

Миналата есен Facebook закупи популярната услуга за 715,3 млн. долара, като 300 млн. бяха в брой, а останалите в акции. По настоящем приложението разполага със 150 млн. потребители и е особено популярно сред тинейджърите и младите възрастни.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 12.12   1443 г. – Варненски кръстоносен поход: В Битката при Златица настъплението на кръстоносците, предвождани от Владислав III и Янош Хуняди, към Одрин е спряно от силна...