Излезе версия 2.0 на колцентър системата Contact Manager*

05.01.2011 | 17:28
по статията работи:
Решението е оптимизирано за малки и средни фирми, и вече се предлага на разсрочено плащане. Въведени са и редица новости за по-лесно събиране на вземанията
Излезе версия 2.0 на колцентър системата Contact Manager*

*Информация на партньор на Econ.bg

Софтуерната компания Busols представи официално втората версия на своето колцентър решение Contact Manager. То представлява напълно функционална офисна телефонна централа, с интегриран колцентър и CRM (Customers Relationship Management) система. Решението е напълно достатъчно за управлението на всички фирмени комуникации и включва важни базови функции, като Low Cost Routing (опция за избиране на най-евтината линия за изходящи обаждания), Interactive Voice Response (за автоматични телефонни менюта), гласови и видеоконференции. Новата версия е специално оптимизирана като функции и цена за малък и среден бизнес.

„С новата версия ние си поставяме за цел да доведем предимствата на модерните бизнес комуникации до всяка фирма и да позволим дори на много малки екипи да имат на разположение мощни функционалности за телефония, маркетингови кампании и взаимоотношения с клиентите. Фактът, че Contact Manager е базиран на технологии с отворен код, като Asterisk, сам по себе си позволява цялостната стойност на внедряване на втората версия, за фирми до 10 служители, да започне от 2000 евро, включително цената на лицензите. Въпреки това ние предлагаме и разсрочено плащане, за фирми, които не могат веднага да отделят цялата сума" - посочва Владимир Василев, управител на Busols - „Същевременно Contact Manager може да се изплати много бързо, защото фирмите могат веднага да се възползват от неговите възможности да оптимизира времето на служителите, да повишава тяхната ефективност и да повишава удовлетвореността на клиентите."

Новата версия на системата позволява на една малка фирма да се сдобие с напълно функционално решение за поддръжка, сервиз, продажби и маркетинг кампании. Освен това в Contact Manager 2.0 е добавен модул за управление на вземанията, който дава навременна информация на служителите за салдата на клиентите и дължимите суми, както и план график на изплащанията. Осъществена е и интеграция с информационната система на кредитора, даваща навременна информация за дължимите суми на кредитополучателите. Друга нова възможност е модулът за резервации, който е подходящ за фирми от сферата на услугите, за транспортни фирми, клиники, санаториуми, хотели, туристически агенции и др.

Вграденият в Contact Manager уеб интерфейс и възможността за отдалечена работа с решението, посредством сигурна VPN - връзка, позволяват на служителите да извършват различни задачи в движение, както и да са непрекъснато в синхрон със ставащото във фирмата. Освен това версия 2.0 на системата притежава мощен модул за справки и статистики, който създава на мениджърите подробна картина за ставащото в тяхната компания, за ефективността на служителите и поведението на клиентите.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 07.11   1659 г. – Сключен е Пиренейският договор, който слага край на Френско-испанската война. 1816 г. – Александър I Павлович – цар на Русия и крал на Полша...