*Информация на партньор на Econ.bg
Операторът на най-голямата платформа за представяне и плащане на електронни фактури и документи в България eFaktura.bg - фирма "БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ" - ще зарадва своите клиенти с по-ниски цени от първи януари. С този ход компанията цели да предложи още по-достъпна възможност за преминаване към изцяло електронно фактуриране и представяне на документи при запазване на високото ниво на сигурност на данните и качество на услугата.
Новите цени за представяне на електронни фактури са два пъти по-ниски от досегашните. Така срещу 25 ст. без ДДС можете да изпратите подписана с електронен подпис електронна фактура с прикачени файлове (до 1 MB). В сравнение с пощенските и куриерски услуги така се реализира значителна икономия в разходите за доставка - от порядъка на няколко пъти. Наред с това издателят и получателят използват безплатен електронен архив с обем до 0.5 GB, който е достатъчен за съхранението на няколко десетки хиляди документа. Търсенето в електронния архив и генерирането на справки по различни критерии са изключително бързи, и несравнимо по-удобни в сравнение с работата с хартиени документи.
„Новите по-ниски цени и текущата промоция, даваща възможност за 3 месеца безплатно използване на eFaktura.bg, позволяват на всяка фирма да се възползва от предимствата на електронното фактуриране, без нужда от сериозни инвестиции, с които обикновено се свързва внедряването на ново ИТ решение", е мнението на Вергиния Коларска - Директор „Маркетинг и продажби" в "БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ".
"Бих препоръчала на фирмите, които искат да минимизират разходите и да намалят ангажиментите, свързани с фактурирането, да изпробват услугата и да оценят ползите за техния бизнес. Всички наши клиенти, които активно работят с eFaktura.bg, говорят за забележима оптимизация на разходите и процесите, свързани с фактурирането. Наблюдава се положителен ефект и върху времето за плащане на фактурите, защото eFaktura дава информация за получените фактури и същевременно позволява лесното им и удобно заплащане чрез Интернет банкиране. В системата вече има над 90 000 регистрирани получатели, което означава, че вероятно много клиенти на бъдещите фирми - издатели в eFaktura вече използват системата", допълва Коларска.