Youtube е на първо място в класацията на fathomresearch.com за 20-те най-посещавани страници на марки във Facebook. Списъкът е съставен на база на постове, посещения и харесвания на страницата, както и на емоционалното обвързване на потребителите с марката.
С 89 точки, или с два пункта след сайта за споделяне на видео , се нарежда Coca-Cola, следвана от MTV (89) и Disney (88), които са съответно на трето и четвърто място.
Интересно е, че страниците на компаниите от хранителната промишленост и ресторантьорството са в първата десетка на класацията. Потребителите оценяват високо марката Starbucks, която има 88 точки - точно толкова, колкото и Disney.
Енергийната напитка Red Bull и марката бисквити Oreo са съответно с 86 и 85 точки. Dr Pepper и марката чипсове Pringles имат по 83 точки. Веригата заведения Dunkin' Donuts (82) е на седемнадесета позиция, а страницата на McDonald's (84) се нарежда на дванадесето място. В края на списъка са брандовете Subway (81) и Monster Energy (82).
Други марки, чиито страници са в топ 20 на най-харесваните от потребителите в социалната мрежа, са iTunes (84), PlayStation (85) и BlackBerry
(84). Хората също така оценяват високо търговската верига Walmart (85), увеселителните паркове Disneyland (82) и конзолата за видео игри
Xbox (83). Спортната програма ESPN е с 81 точки на предпоследно място.