През отминалата година пандемията постави собствениците на хотели в трудна ситуация и по всичко изглежда, че 2021 г. също ще е сложна за туризма, както у нас, така и в световен мащаб. Въпреки че прогнози за предстоящия летен сезон не могат да бъдат правени, предвид динамичността на ситуацията, бизнесът започва да се подготвя за него с надеждата той да бъде по-добър.
За да улесни работата на сектора, българската туристическа платформа Luxury Discounts започна кампания “Безопасна почивка” (#безопаснапочивка), която има за цел да подпомогне българите да почиват нормално и същевременно сигурно у нас. За целта кампанията си поставя две основни цели - да повиши безопасността на гостите в хотелите, както и да гарантира сигурността на техните финанси.
В рамките на кампанията си технологичната платформа е поставила на партньорските си хотели и къщи за гости високи изисквания по отношение на здравето и безопасността. Сред тях са осигуряване на редовна дезинфекция, ограничаване на физическия контакт между гостите, предотвратяване възможностите за струпване на много хора, както и осигуряването на лесен достъп до дезинфектанти в стаите, фоайетата и ресторантите.
Платформата е предвидила също редица опции за връщане на пари или други гъвкави условия, при които почиващите да не рискуват по никакъв начин своите финанси, дори и при промяна на епидемиологичната обстановка. Така например, ако решат да откажат резервацията си в последния момент, те ще получат парите си обратно.
“На база на допитване, което проведохме сред български туристи, стана ясно, че и през новата година българите ще пътуват и ще търсят добри възможности за своята ваканция, въпреки пандемията. Затова ние сме убедени, че сега е моментът да повишим доверието в услугите, предлагани от родния туризъм и кампанията #безопаснапочивка цели именно това” - споделя Свилен Петков, основател на Luxury Discounts.
През пролетта и лятото на 2020 г. Luxury Discounts проведе друга много успешна кампания - “Почивка в България”, която имаше за цел да окаже подкрепа на хотелите у нас в трудната ситуация. В нея се включиха редица български звезди от ранга на актьора Башар Рахал, певицата Тита, боксьора Тервел Пулев, европейската шампионка по сноуборд Саня Жекова, Яна Маринова, 100 Кила и десетки други артисти, музиканти и инфлуенсъри. Те посетиха множество български хотели, използвайки платформата и останаха доволни от условията в тях. Новата кампания #безопаснапочивка е естествено продължение на инициативата от миналата година.