10-те държави, които харчат най-много за онлайн реклама

26.09.2013 | 10:15
по статията работи: Георги Георгиев
Рекламодателите в Норвегия са с едни от най-натоварените бюджети що се отнася до рекламирането в интернет
10-те държави, които харчат най-много за онлайн реклама

Норвегия е страната, чиито електронни рекламодатели харчат най-много пари за интернет реклама. В скандинавската страна се харчат средно по 209 долара за всеки интернет потребител, сочат данните на изследователската компания eMarketer, обобщени от "Машъбъл".

Веднага след Норвегия се нареждат САЩ, които харчат по 201 долара за потребител.

На трето място е Австралия със 191 долара, като в челната петица влизат още Швеция (174 долара) и Канада (163 долара).

Кои са останалите държави в списъка на топ десетте можете да видите в графиката на портала за онлайн статистика Statista.

145602

Графика: Statista

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
Старият вампир извежда малкото вампирче за първото му среднощно пиршество. Набелязват жертва, малкото забива зъби и започва да смуче кръв, по едно време се спира и пита баща си: - Тате, до последна...
На този ден 06.01   1066 г. – За крал на Англия е коронован Харолд Годуинсън. 1579 г. – Осемдесетгодишна война: В Арас е подписан договор за създаване на Араския съюз на лоялните...