5-те книги, които всеки предприемач трябва да прочете

23.08.2013 | 14:50
по статията работи: Ивайло Шишеджиев
Как да продавате, преговаряте и мислите като предприемач
5-те книги, които всеки предприемач трябва да прочете

На пазара има множество материали, които да използвате, когато започвате своя мечтан бизнес. Пълно е с книги, които ви съветват как да намерите успеха и да направите десетки милиони за няколко месеца. За съжаление, голяма част от тях, ако не и повечето, се оказват нереалистични и безполезни.

И все пак, съществуват и текстове, които са доказали ползата си. Тъй като за вас всеки миг е необходим, важно е да намерите точно такива книги и да не губите времето и парите си безцелно.

За да ви помогне да направите правилен избор, списание „Форбс“ състави класация на петте най-добри книги за предприемачи. Защо само пет? Защото, въпреки десетките хиляди романи на пазара, намирането на дори пет ценни се оказва трудно.

Малка червена книга за успешните продажби – Джефри Гитомър

Всеки предприемач трябва да владее умението да продава. Независимо дали се опитвате да намерите средства от инвеститори, да наеме подходящи служители или да продадете продукта си на клиенти, трябва да знаете как да продавате. Дори да имате партньор, който се занимава с това, трябва поне да разбирате основните принципи на процеса. Книгата е лесна и приятна за четене и често ще се връщате към нея по един или друг въпрос.

Добрата сполука – Фернандо Триас де Бес

Обвързана с редица параболи, книгата успява да мотивира своя читател. Без да се впуска в ненужни подробности, „Добрата сполука“ ще ви научи как да насочвате правилно усилията си.

Наръчник на предприемача (The Entrepreneur's Manual)– Ричард Уайт

Книгата е отпечатана преди десетилетия и именно това я прави класика. Макар и да не следва конкретна композиция, всяка една част от нея може да се окаже полезна за предприемача. Чудесна книга, към която ще се връщате в бъдеще, за да си припомняте отделни моменти.

Джобна грамота по предприемачество (The Portable MBA in Entrepreneurship) - Уилям Байгрейв и Андрю Закаракис

Това е друга класика в областта. Бърза и лесна за четене, но с уроци, които ще ви останат за цял живот. Добре организирана и конкретна, книгата е чудесна за всеки предприемач.

3-D Преговори (3-D Negotiations) – Дейвид Лакс и Джеймс Себениус

Важно умение за всеки бизнесмен е да владее изкуството на преговорите. Крещенето и заплахите няма да ви свършат особена работа, когато започвате нов бизнес. Използвана от университета Харвард, книгата е своеобразно ръководство за водене на преговори.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
4.50/2
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 20.09   622 г. – Мохамед и негови последователи се преселват от Мека в Медина, което е начало на арабското летоброене. 1378 г. – С избирането за Климент VII за...