Приходите от онлайн рекламирането в САЩ са надвишили сумата от 20 млрд. долара през първата половината на годината, отбелязвайки 18-процентов ръст в сравнение със същия период миналата година.
Това сочи нов доклад на щатското Бюро за интерактивна реклама (IAB), цитирано от Mashable.
Част от този впечатляващ ръст се дължи на разходите на рекламодателите за мобилна реклама. От IAB са установили, че приходите са скочили над двойно – от 1,2 млрд. долара през първата година на 2012 г. до 3 млрд. долара през 2013 г., което е ръст от 145%.
„Стремглавият ръст на мобилното рекламиране е доказателство, че маркетолозите вече усещат огромната сила на малките екрани“, коментира Рандал Ротенберг – президент и изпълнителен директор на IAB.
Снимка:IAB
Снимка: IAB