Близо две трети (65%) от най-скъпите световни брандове вече разполагат с активен акаунт в Instagram. Почти всички качват там поне по една снимка на седмица. Това сочат последните данни на специалистите по брандово консултиране Interbrand, цитирани от “Машабъл“.
Любопитната статистика, представена ни от Statista под формата на диаграма, е базирана на данните от най-големите 100 бранда. В нея са взети предвид данни като честотата на постингите и броя на последователите за третото тримесечие на 2013 г. сравнено с трите месеца година по-рано.
Като цяло прави впечатление, че за периода след като Facebook закупиха приложението през април 2012 г. за 1,1 млрд. долара присъствието на най-големите брандове в Instagram е нараснало значително. Изглежда че марката на социалната мрежа и новостите в апликацията за споделяне на снимки и видео са убедили големия бизнес, че си струва да инвестира в нея.