За целия летен сезон Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ) разкрива временни приемни на морските курорти. Инспектори от Агенцията, съвместно с представители на Комисията за защита на
потребителите ще приемат сигнали и жалби от потребителите, свързани с безопасността и качеството на храните в търговски обекти в регионите Бургас, Варна и Добрич.
Приемните са в курортните комплекси „Албена“, „Златни пясъци“, „Слънчев бряг“, както и в градовете Поморие и Созопол. Те ще работят от 10:00 до 14:00 часа, като след обяд инспекторите ще проверяват
постъпилите сигнали.
Адресите на приемните са следните:
Община Поморие, гр.Поморие, ул. „Княз Борис І” №215, стационарен телефон 0596 320 044;
Община Несебър, Курортен комплекс ”Слънчев Бряг” - сградата на Главна дирекция ”Слънчев Бряг” АД, стационарен телефон 055 422 106;
Община Созопол, базар ”Меркурий”, стационарен телефон 055 022 850;
“Златни пясъци” АД, административна сграда, ет. 2, стая 200, телефон 052 600 871 и GSM 0882 469332;
„Албена”, хотел „Добруджа”, офис 4 /пергула/, стационарен телефон 057 62007 и GSM 0882469247.
Жалби, свързани с безопасността и качеството на храните в търговски обекти, могат да се подават и на горещият телефон на потребителя 0700 122 99, както и чрез електронната форма на
сайта на Агенцията - https://babh.government.bg/bg/signal.html.